Wednesday, May 5, 2010

PERJUANGAN TAK PERNAH MENANG..

Apa jadi kalu ada ja benda yang tak boleh menang?
bila banyak sangat tangan untuk buat satu benda yang sama?
**benda nh bukan benda ringan sama dijinjing, berat sama dipikul..

aku?
say sorry for meddling in.
angkat tangan, angkat kaki, blah~
malas nak layan.

kalau kita dah pertegakkan hujah kita,
namun pihak itu juga mahu pertegakkan hujahnya..
itu lah yang aku buat.
Tarik diri.
"asyik dia ja yang nak menang.."
"yela2..apa kau buat semuanya betul.."
"tak..bukan macam ni, buat macam tu laa..."

Mungkin ada betulnya hujahnya
dan ada betulnya jugak hujah aku.

Namun, aku tarik diri bermaksud bukan beerti aku serah kalah.
aku cuba untuk bertolak ansur.
Seperti yang aku cakap tadi..ada betulnya konsep dia.
Dan ada juga salahnya. Cuba untuk betulkan, namun, ditolak mentah2.
Fed up gak kalu dah selalu kena macam ni.

Setiap orang ada caranya buat kerja.
Dan caranya itu mungkin berlainan dari kita.
Tolonglah terima caranya jika tidak lari dari matlamat @ tujuan pekerjaan.

Dont make things complicated.
bagi peluang untuk orang lain didengari suaranya.
BERTOLAK ANSUR.



kadang-kadang dia pun betul..kau pun betul..tiada salah.
cuma bila nak pilih yang mana lebih betul, kena lah bertolak ansur.


p/s: akan jumpa situasi ini dimana-mana saja. bila-bila pun.
aku tak g masum.





4 comments:

areen said...

non,tabahkan ati mu...

farahin khairi said...

uu.. anything u want t0 story?? :)

~ainun~ said...

thnks aryn..
nk story? huhu..dh story kt sni~

cekelat pekat said...

cik ai gagah!!!!!kamon2.....