Thursday, June 17, 2010

bermastautin di KP




program PERSACS'10 dah habis..
antara pengalaman dan lipatan memori yang tak mungkin dilupakan.

14 Jun lepas dah habis program,
namun,
disebabkan mengemas semua barang-barang program,
pulang semua barang,
17hb baru dikatakan setel semuanya.
Alhamdulillah~

walaubagaimnapun,
itu tak bermakna dah tamat kerja di UTM..
masih ada.
jangan risau.
Sambung pulak dengan gerak kerja Pesta Konvo 45.
Unit aku tak gerak apa-apa lagi.
jadi, kena lah berkorban sikit.
dah ada niat nak balik 18hb ini, namun, amanah, tetap amanah.

Timbul pulak konflik bilik.
bilik kat KP nh, sampai 18hb ja boleh duduk.
dah tu, aku nak lepak mana?
mujurlah bilik JKM boleh duduk free sepanjang cuti.
(menurut pn sidah sewaktu pmantpan)
jadi, aku tumpang la bilik Leha.
tak tahu la kalu En. Suhaili baca blog aku dan tahu kebenarannya.

Pendek kata, aku tak tahu nak balik bila.
kalau nak ikot sampai bila kerja habis,
mungkin sampai habis cuti kot.
adoyai~
macam abang 3rd aku, LI, terus sambung sem balik,
tak sempat balik rumah.
tapi, dia da balik sekejap aritu.

Ikan terubuk masin ni cm na?
hurm..
ntah la..silap2 aku pos balik ja..

antara perkara yang aku abaikan..
JBCool.
Maaf sangat-sangat. dah la baru direkrut, 1 post ja baru. pastu terus senyap.
Minta maaf. Saya tak sempat nak menulis. Saya cuba waktu gerak kerja konvo ni.

Kawan-kawan


dan KELUARGA
takpalah, ini, nanti dah grad @ cuti sem akan datang, akan pulang jua ke pangkuan mereka. itu aku tak risau.harap mereka faham.

[semua gambar kredit di atas jamil jaafar]

Jadi, ini lah sahaja yang mahu ditaip. dah macam bersarang blog aku ni tak dikemaskini.

p/s: aku bosan, tapi kerja banyak. chaiyok!







3 comments:

Sakinah said...

pic first 2 cun giler
ILIKE!!!

kurungmelayu said...

enon..ang nih tamau blk ka..

~ainun~ said...

karya jamil jaafar, sakin.

nak balik la bawang, kasi aku hbeh kerja dulu..