Tuesday, November 30, 2010

kena tag oleh beliau~!

ini eza tag aku dari dzailin..

1. Nama blog dan why name tuh dipilih?
LITTLE words of mine.. dipilih kerana rasa..siapalah blog aku ini..so, its LITTLE..hurm..mcm tu la.

2. Nama URL blog dan mane dtg idea tuh?
ainunmohamad.blogspot.com
its my name. ainun mohamad.


3. Method penulisan blog anda?
macam eza jugak..aku cm terkedu dan jengkil bila ada perkataan "method"
=.="
PSM~~~
ok, method yg digunakan adalah gaya bebas.
ble jadi aktiviti harian..repot apa yang terjadi..promosi.. dan apa-apa yang aku ingin berkongsi dengan kalian...
4. Perasaan anda bile tgk blog org lawa dan menarik tapi tgk blog sendiri tk lawa pun [ayat rendah diri]
hurm..template ni..mmg Pocket yang buat..tapi..aku modified sikit2..besarkan yng mana patut..hilangkan yang mana tak suka.. keciklah.. ini kira template versi edited. jadi, aku puas hati dengan hasill kerja aku..
jadi jawapan nya untuk soklan ini..: ada sedikit rendah diri..SIKIT je.. 0.000000000000000000001%


5. Bile wujudnye blog anda nieyh?
1st year ke? hurm.jap..(bukak balik 1st post..)
hah! December 17th 2008.
hurm. dah 2 tahun jugak..
bakal menyambut ulangtahun tak lama lagi..


6. Sapekah org 1st yg tahu dan jadi follower anda?
hajar ke? hurm.tak sure..


7. Sila tag 5 org , dan bgtahu mereka :)
hurm..aku tanak menyusahkan orang lain~~~~

4 comments:

ezareena~ said...

sengal xnak menyusahkan org laen..
kire aku menyusah kan ko ar ni?
huwaaaaaaa!!~

the_m said...

tanak nyusahkan orang laen?
kahkahkahkah
nak tkentot bace non.

~ainun~ said...

eza...bkn cm tu la..~ huhu
sori i've said that..


miza;dah kntut blum?

kurungmelayu said...

saye suke