Monday, September 28, 2009

SAMPAI SUDAH...

Amer Amni

wahai penduduk tetap IPTA2 semesia..... CEPAT BALIK tmpat asalmu!!!!!!!!!!... JANGAN DEGIL!!!!!!!!!!!!!!!! CEPAT BALIK!!!!!!


nh shout out amer si gewe nik kat fb dye..
hahahaha..
dengkinya pasal...


**********************************************
apa pon..aku dah pulang..tadi koi 7 dah ada kat bilik..
kiranya,
bus aku naik nh agak laju gak ar...
masuk bilik ja..
jumpa rendang.
hurm.
miza bwak balik.
aku crita la makcik sebelah umah aku cm aku cm dah tembam..
ngn statement abng aku.."tembam cm baby"...
and one word dari dye..
"a'a, kau agak gemuk"
haish............................

p/s: no komen.


4 comments:

Cahaya Mataku said...

kita sama2 tembam..hehe..nyibuk jer.selamat kembali ke dunia kampus...puasa sudah..raya pun sudah..skang fokus...

orang2.. said...

balik pn...
huh..
blik tmpat asl pn ssah...

itisrajah said...

mane ade gemok!
huh!
makin kurus ade la!
buat beta jeles!
isk3.

~ainun~ said...

selamat hari raya gak buat kak nurul~!

ya, aku dah balik amer oi.....

makan dalam sih..mn da makin kuros!!
huhu