Wednesday, November 11, 2009

do ONLY what it takes?

survive.
moderate.
normal, enough.


do we really need to go beyond the necessity?

berikut merupakan bnda yang terlintas dalam fikiran aku buat sementara waktu nh..
just want to share..

here goes.


selama aku hidup nih.
aku buat sekadar yang termampu.
never think to be the best.
just do what is enough.
do what only it takes to complete it.
no need to overdo or do extra.
Just enough.
to survive.
To remain alive or in existence.

"dah ok dah tu.."
"cukup lah.."

"kira ok pa..."
easily give up? well, there's a lot of definition and meaning to that.
kadang-kadang, ada perjuangan yang tak perlu menang.

bagi aku, banyak perjuangan yang tak perlu menang, hahaha~

Apapun,
hurm..
perlukah kita untuk menjangkau batasan diri?
menganggar sejauh mana kemampuan kita?
If you want the best,
you got to be the best.

do everything the best way.


What's the reward if we truly proved that we are good?
best among the best.
self-satisfaction?

I never wanted more than enough.
ONLY
do what it takes.



p/s: mungkin sbb letih bila bekerja keras.
baju LD ngn Blok dah siap.aku siap dah pakai masa taip nh.hehe
perasmi? boleh la..
inilah 4th design aku yang di mass-produce.
well, takdak la mass sgt, tapi lebih sepuluh la.haha
1st adalah masa wat batch button, hurm..tak brapa nk berjaya. Gomen.



baju dlm plastik...


tulisan belakang


tulisan depan

5 comments:

green said...

cantik.ak ske..
heee

aming said...

mmg emo r..hahaha

bg ak,kalu baju itam,xksah2 r ape2 design smua smart.. :D

~ainun~ said...

haha.cantik2

meng, apa yg emonya?post @ baju?

aming said...

baju..pink itam kan emo..haha

~ainun~ said...

oo..baju..