Wednesday, March 31, 2010

SAYA RASA AMAT2 SEDIH.

hari ini, tanggal 30 Mac 2010..
Tamat sudah pesta konvo kali ke 44.
khemah urusetia hampir kosong.
kemas2 sudah.

mlm pergi meeting bendahari.
pagi, pagi2 buta untuk lebih tepat, bergerak dengan eryika ke McD.

* seriously, nk wat stiker nama "eryika" letak kat moto*

PESTA KONVO.
Walaupun banyak masalah...
Namun, masalah tu selesai bila sama-sama atasi.
sepanjang seminggu nh..
mmg banyak pahit manis sekali lah~
hahaha..*touching ar~*
walaupun baru2 kenal..dah banyak benda buat sekali.


Pendek Kata.
Terlibat dengan pesta konvo bukan lah satu pengalaman yang menyedihkan.
Memang bermakna dan amat2 beruntung sangat dapat join pesta konvo nh.
KAwan2 ajk lain mmg best~!
harap dapat berselisih selalu dan dapat borak2 lagi.
*bukan senang nk jumpa dorang nh, masa gerak kerja ngn pesta ja baru jumpa*

Saya rasa saya dah sebati dengan pentas.

p/s: mood sedeh sebab pesta konvo dah habis.Nak jumpa dorang lagi~!
lg sedey bila tak bnyk amik gambar~! dgn ajk2..dengan RAMLI SARIP ngn A. SAMAD SAID, DATO LAT~! padahal dah duduk sebelah dah..waaa~!

5 comments:

Fadhilah said...

aku pn xnk buang stkr 2..hehe

aming said...

lol sticker eyrika..mmg smrt r..haha

green said...

ak phm perasaan kau..

~ainun~ said...

hehe..ye ar..aku seyes nk buat nh~!

terima kasih krn mmhami, dayah

ano_anosa said...

ak pon hrp dpt jmpe dyorg gak kt k9 ke,FKE ke, meranti ke..
psl gmbar 2..t kite mintak ngn fahmi,ye non...jgn sdey2