Friday, October 2, 2009

AKU MENCURI MASA..

Disebalik kekalutan dan kesibukan persiapan Jamuan Aidifitri KP..
aku cuba untuk designkan balik baju tshirt blok n ajk blok sbg unit grafik n multimedia..
design lama tu banyak colour...
and bajet tak cukup.

so..asal..kita dalam dua design yang difinalisekan sebelum nh..


1st depan

2nd depan


mengikut rundingan dengan faz sebagai ketua blok dan Miza sebagai Pengarah Ladies Day..

design belakang dah tetap..


ha..this one.

Jadi..berangkat lah faz g jumpa pakcik tempah baju..
kena reject gak la..
bukan reject apa..
dye nak kalu boleh 1 color saja corak tu...
jadi..
dicadangkan amik design baju yg 1st sebab design tu mmg tak bnyak colour..
tapi..aku lebih tertarik kat design perempuan tu..
jadi..aku ckp kat faz..bg aku usahakan dulu pompuan tu untuk jadi putih..

jadi..aku cuba dan cuba dari koi 3 pagi sampai kedengaran azan subuh..
sambil bertemankan playlist yg sama berulang2 dengan hanya 14 lagu sahaja..
Pae mintak kejot koi 3 stengah..
dia nk stdy ..
hurm..
aku dah ckp..
katil aku tu badi skit..takkan tdo kejap2 punya..
kesimpulannya..dye tak baanguunn..~
So...

nh la hasilnya..


belakang..



depan..


so geng? how was it..
maapla ye kalu aku tuka warna hitam tu tnpa runding dulu..
kita tgk lu cm na na..
sbb kalu dah corak
aku nk mintak faz tgk jap g pg..
kalu kena reject..aku pasrah je la..
wish me luck!

p/s: nk tdo.hari nh kena setelkan protokol!! ngn barang2 + gotong royong rewang..
kawan2 yg free, warga KP lain..jom2.. mari jom!

1 comment:

itisrajah said...

pa'e tuh tdo mane mane pon memang tak sedar.
huhu.
nway, nice design!
tak sabar nak pakai.
tapi malas nak bayar.
agagagaga.