Saturday, October 17, 2009

LAGU YANG WAJIB AKU PUTAR STP HARI..

I can't smile without you - Barry Manilow
lagu nh aku terpikat bila tgk HellBoy II...

Can't take my eyes of you- Frank Valli
semalam baru didownload..lepas jadi addictive pada lagu2 lama ni..
Teringat gak masa heronya nyanyi dalam 10 things I hate about you..

My Girl- The Temptation
teringatkan bila selalu nyanyi lepas tgk Game Plan-The Rock belakon tu..

Sway- Micheal Bub'le
owh~ aku suka kelunakan suaranya..lagu dye lagi satu..My everything..juga best.

MySpace


macam evergreen song..
rasa tenang ja kalu dengar..
halwa telinga yg sedap.

MySpace

p/s: lagu2 lama omputih..

4 comments:

kurungmelayu said...

sjk bile lak ko suke lyn lgu2 lme nih...jgn jangkit aku suda

~ainun~ said...

hehe..tak..
takkan..
hehe..kau dtg bilik aku ar..nti dengar ar~
lalalala~

green said...

mane nasyid??

~ainun~ said...

nasyid?
hurm..
aku suka sutera kasih..hehe