Thursday, October 22, 2009

YOU GOT A LONG WAY TO GO...

YUP!
a long..long way up!
simu tak hbis present.
dah datang fakulti, tetiba ckp, present esk.
esk.
esk
ESK!


Hadeh...
baru ja nk lepaskan satu beban berat.
dah la member2 yg dah present cm cik Din strict gila.
tanya detail habis pasal VB codingnya..

"how you get this?"
"how come it become like this?"
"you should put it like this?"
"where is the m value?"
"where the false and true statement?"

aku dah tak sabar2 nk present nh. biar lepas segala kecuakan, kegabraan, ketakutan, dan seangkatan dgnnya.


nh pon, amik kesempatan tenet kat fakulti..
dah alang2 datang tapi tak present, men tenet jap.
kat KP, tenet macam..*Tut*.
no connection.
taking too long to respond.
time out.
.....................................................................




aku suka blaja network.
tapi.
exam tak mahu nk pass with flying kaler.
kaler itam celup2 kelabu ada la..



stdy week dah lama mula..
tapi, aku tak stdy2 lagi.
memikirkan simu nh.
hurm.
carry mark suma low2.
mmg tak dekan dah ar sem nh.


apa aku perlu buat sekrg?


ya,,,
just smile.
and.
enjoy the day.
habis aku 1 sem nh.

p/s: kawan2, masa masih ada.berjuang lah. jgn ikot mcm aku.pliz.(gaya miza ckp)

5 comments:

itisrajah said...

network sux.
jangan ah samakan ngan kelabu weh.
tak sesuai, ukeh?
haha.
nway, good luck!
=)

kurungmelayu said...

non..xdekan xbeerti taleh mkn da sem dpn..haha..mnde j r aku nih...ckp psl ntwork mmg aku da giv up r..mmg xreti..ntwork psl komp ke psl org ke..(gelak sorg2)..adeh...tp mmg sian r kat ko.siap ty aku lg td(even xtlg pe2 pon)..tup2 taleh present...tape2..do ur bez in final..aku tau ko bole..go ainun(2X)

~ainun~ said...

aja, dah pandai ckp sux..sapa ajaq nh????

bawang, ya, tak semestinya takleh pulun sem depan, biar meletup , gempak, de BOOM trus.hahahahaha.
aku pon tahu kau lagi boleh meletup2 dr aku , jat.

green said...

huhu..ak pun tak target dekan sme nih..
cedey2~

~AINUN~ said...

SAMA LA KITA DAYAH..