Monday, July 20, 2009

PENGORBANAN SEORANG KAWAN..

hari nh terasa sangat pengorbanan seorang kawan..
sangat rasa..
mmg dah sgt2 menysahkan dye.
hurm.
Lyn, nti aku blanja hang na...
tima kasih taw!
sgt2 terima kasih..

TENTATIF HARI INI..
9am-10.50am ke HEP..hanya berbincang..
tapi tidak surat kelulusan.dtg ptg nti.
11am -7pm kelas..balik jalan kaki.
tapi, ada senggang pkul 4-5pm.saya cuba ke HEP untuk dapatkan surat itu. berjaya dapatkan nama penceramah. done!(tick)
tetapi tdak surat kelulusan.
hampir pukul 5 jgak masa tu. Sian lyn menunggu di luar.
nasib baik dye takde class.
rushing jugak lyn hari nh sbb nk menghantar saya ke HEP.
kemudian saya ke HEP untuk ambil bola petanque.
mingkin Tuhan hendak menduga, semasa turun dari moto lyn, hendak masuk ke pintu kompleks sukan, saya dapati kasut saya, tapaknya telah pecah~~.
tak pe. saya masuk dulu. berurusan dulu.
setel bola pentanque.
saya tunjukkan tapak kasut tersebut ke lyn..
lyn sanggup tuka kasutnya dgn saya.
terima kasih la lyn.
pastu, lyn sanggup bawak balik bola petanque 2 set yg sangat berat tu~~~
huhuhu
lyn...byk dah berskorban sih....

sampai bilik dalam 7pm++
8.30pm nk g tgk jersi.
dan malam saya sehingga hampir pkul 12 tgh mlm di dataran u4..

stdy?
masa kelas saja.

No comments: