Thursday, July 16, 2009

PERJALANAN INI MASIH PANJANG..

SEMALAM..
Kelas islam dan isu semasa koi 8-10am..aku ble tetido.
lec sikit punya best.
standard lec islam dan isu semasa la, bnyk wat lawak yg menjana minda dan berilmiah..
mcm dengar ceramah dr fadhilah kamsah..ada lawak2 skit..
pastu, balik kelas, mkn bungkus ngn sue, xylene, eza.rasmi tikar getah baru bilik aku yg baru renovate.
mampus kalu cik suhaili tauk..haha.lantak ar.
aku ngn M dah bnyk brg sgt..

PKUL 2..
g HEP, jumpa en.ishak.
serah paperwork seminar ngn otai usahawan, lan n JEBON PLG BESAR, HAJAR.
hurm.angin aku ngn hajar hri nh.
statement kat blog dye tak ble blah.
takpe.abaikan.aku mls nk ambik pusing.
dah setel tu, aku balik kp, salin baju, terus gerak g kelana siswa kat FKM, jalan kaki.
tak thu kenapa..aku pening kepala gila masa jalan kaki tu.
then, direct pada kelana siswa, naik atas jap, tuka pakai spot shoe, amik stick, trun training hoki.
men hoki pon cam apa jadi semlm.asyik nk "gang" stick ja.
hurm.

HARI INI..
kelas koi 8 pgi, simulation and modelling..
aku ngatuk ja.padahal bgn pagi tadi, segar ja, siap breakfast.
aku rasa..bdan kurang air + oksigen ar.asyik ngatuk ja.
hbis kelas koi 8-9, gerak ngn ejat g kompleks sukan, unit sukan.
nk mintk set petanque.
18 nh kena submit nama player.
selection tak wat lagi.
hurm.
mlm nh engt nk wat meeting petanque.
tapi, koi 9 ada meeting kelab usahawan.
aku wat meeting koi 8.30.nk jumpa ngn briefing ringkas ja.
unit sukan ckp, bola tak yah amik lagi. amik lepas bengkel.
ahad nh kat sebelah stable tu.
cm na aku nk angkut player nh.
hurm.
lepas g unit sukan, amik borang, kena g pejabt KP la..amik cop PPA-Penolong Pengurus Asrama..
dah tu..
kena g unit sukan balik..serah borang tu..
hurm.
seb bek g ngn ejat.
dye la bonceng aku ke sana ke mari.
hurm.
nak wat lesen cepat.
nk moto.


p/s: tak leh wat apa2 tnpa moto.

No comments: