Thursday, July 23, 2009

Suma dah tak sama macam dulu..

baru baca blog syaza..
dye ada ckp.."M ckp, suma dah tak mcm dulu lagi.."
urm.
rasa jugak la part tu.
*sedih plak*
M crita yang ayah dia datang UTM,
tapi dia tak leh nk teman ayah dia makan sbb dia sibuk training masa ptg..
~~
hingga kan kita tak dak masa untuk keluarga..
~~
teringat Pn.dayang crita masa dia nak mark paper test kitaorang..
anak dia tanya dia.. napa perlu kerja masa cuti.
dengar2 tu, terus Pn.Dayang tutop latop dia dan layan anak dia.
Seorang ibu mesti lagi rasa bila dia mula abaikan keluarganya..
kalau anak dia tak tanya dia macam tu..apa kesudahannya?
Mesti pn.dayang terus dengan kerjanya.
~~
aku pon macam dah tak jumpa kawan2..
pg, kelas..
ptg training..
mlm, meeting@ aku tdo awal..
~~
kitaorang akan grad dulu berbanding dengan kos lain.
kitaorang, budak2 SCJ 3.5 tahun saja.
kebanyakan member2 kitaorang kat KP specially, majoriti kos 4 tahun..
hurm..*nh part sedih gak nh*
jumpa kah lagi kita?????
jarang la..tambah2 bila suma dah start keja..dah start bawak diri..berkeluarga..
~~
.............................................................*hurm~*


p/s: saya sayang suma kawan2 saya!
hari ini sgt menyusahkan lyn..aku rasa macam mempergunakan moto dye ja...
aku tak bermaksud nk wat harta sendiri..sori lyn...
~aku pinjam moto on da spot nk g amik sue sbb bola petanque aku dlm bilik sue. fadh tunggang.
~pastu fadh nk pinjam g training hoki..sbb alang2 nk anta aku kat kandang kuda..
~sgt memberi pengajaran dan urge me to take moto license ASAP!

3 comments:

ada van de kamp said...

skg dh sem brpa? dh nk habis ke? wow

.mohd izzat. said...

wah...
yup2..
betol2..
tulah..
lame da xcntct ngn ang an..
da xmcm dulu da..
ym pon jrg..
msg ngn kol??apela lg an..
lgsg da xde skng..
huhu
xpela..
we're still frens rite??
hee
;))


p/s:
eja lesen uh slh..
license..
bkn lisence..
hehe

~ainun~ said...

atul: serkg sem 3, ada lagi 4 sem..
km 3.5 tahun ja.. grad 6 bulan awal la pada member2 lain..

ijat:ye la..hang yg sengap..
mesti la takde langsung nk msg ngn kol..
ala, aku tahu..hang suka kalu org yg stat dulu..
"mana leh hang yg stat pastu hang yg habiskan" tul tak?
~susahla kalu cm tu~

a'a.masih kawan la..mana ada istilah break @ clash dlm berkawan..ye dak?

ha, nti aku betulkan...