Sunday, February 28, 2010

364 un-BIRTHDAYS

semalam, 27 Feb 2010, Hari Jadi aku.
tak ada masalah lah~ dah 21 tahun dah.

Namun, hari sabtu dan jumaat itu, (26 dan 27hb)
jadual penuh.
Feel nak sambut hari jadi pun tiada.
Dan aku tak sangka kawan-kawan aku nak sambut jugak.

26hb-Jumaat
pukul 8 malam:kena jaga larian malam di Tasik UTM
habis dalam pukul 11.45pm.
Lepak k9 untuk makan aiskrim.
bersama nor sahaja.
sebab aku malas nak balik bilik.
Miza takdak.
makan lah aiskrim 3 ceduk, pelangi, peppermint(perisa ubat gigi) dan vanila.
Nor belanja .RM2.00
11.50pm, ada orang bagi SMS-"selamat Harijadi..dah boleh p daftar pengundi.Haha.."
Terima kasih la SaId..
Kemudian, pae, hajar kol, ijat,sue, hazi kol dan seterusnya.Malam itu banyak SMS. pagi esok pon ada.Fb pun banyak gak.
Terima kasih kepada semua yang ucapkan.

27hb-Sabtu
8pagi, bangun dalam keadaan yang sangat mengatuk.
bersiap-siap untuk ke Kelas Dr Shahizan, ASP.Net.Hingga 5 petang.
Mood untuk sambut? Masih hambar. Tak terasa sangat hari ini adalah harijadi.

~You have 365 days in a year
with ONLY ONE day is Your BIRTHDAY~

Mungkin sebab dah tua kot.*hahaha..*
Sepetang balik dari kelas, aku ke JayJay Taman Universiti .
Tadak mood nak balik bilik.
Miza, eza dan pae g Training. sampai pukul 9.45pm aku keluar.
Aku beli kemaja dengan seluar slack satu. hadiah untuk diri sendiri.
Balik dari JJ, aku turun ke dataran u4 untuk mendengar ceramah Maulidir Rasul,
*itupun selepas izzati kecik talipon masa nak pulang dari JJ*
kemudian berlarutan hingga 1 pagi sebab ada meeting LASTECX'10.
tamat lah sudah harijadi itu.

Rupa-rupanya, di atas kawan-kawan saya sudah masak maggi kari dan goreng2 nugget dan kentang.
makan-makan untuk sambut harijadi.
hurm....*masih rasa bersalah*
saya dah tahu mereka tengah masak-masak sebab saya naik kejap ke bilik, nak charge bateri nset.
saya ingat mereka saja ja masak, hari cuti kan..
Tak sangak pulak untuk saya.huhu..*tapi, tiada beza kot..*
balik dari lastecx, saya baring di katil pae..letih..balik bilik miza tadak.
dayah datang gerak kan..swuh bangun.
rupanya ada kek di luar. hwaaa~ terharu sih~!
hurm..terima kasih kawan2~!
miza bg surat..sue bagi beg..tq~

3 comments:

itisrajah said...

selamat hari lahir, enon.
tua da weh.
lepas neh kena countdown ari jadi eriyka kau pulak.
nanti bulih beli dan hadiahkan eriyka baju kemeja dan seluar slack jugak.
haha.

~ainun~ said...

haha..eriyka tak muat nk pakai..nanti terbakar baju..ekzoz panas sgt..

ok, terima kasih..

aliya said...

samat hari jadi KAB!