Sunday, February 21, 2010

DOA MIMPI BURUK.

Doa dalam huruf latin berbahasa Arab :

ALLOOHUMMA INNI A’UUDZUBIKA MIN ‘AMALISY SYAITHOONI WA SAYYI'AATIL AHLAAM

Artinya :

“ Yaa Allah, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu dari perbuatan setan dari mimpi-mimpi yang buruk ”


petikan dari blog http://mentoz07.blogspot.com/


aku mimpi buruk pagi tadi.

yang pastinya,tekak aku kering..

aku dapat rasa yang hujung lidah aku macam kebas.

satu badan aku kaku dan berat.

mimpi tu memang buruk.

aku terjaga, keliling gelap. kaku kejap seketika.

bila dah ok sikit, aku bangun dan bukak lampu.

amik handset, tengok jam, 5.53am.

nak subuh dah...


p/s: aku malas nak cerita mimpi buruk tu apa.

Benda baik, cakap-cakapkan, benda buruk, simpan-simpankan.(yeke?)

5 comments:

aliya azizan said...

tenkiu..this will help.

aming said...

tiba2 terbace blog mu psal mimpi buruk ni..
ak plop faking dop leh tido time ni..
jam dh mnunjukkn pkol 5.28am,kls plop pkul 8..hahaha

~ainun~ said...

ok, glad to help, aliya.

smart ar mu, meng, tdo dlm kelas ar.

green said...

apekah ainun?

~ainun~ said...

hehe..ngeri tak dayah?