Sunday, January 25, 2009

AKU SEBAGAI BUDAK SC COMP YG TAK CUKUP ILMU~

apa jadi kalu install antivirus yg tak compatible 1 sama lain?
jawapan:
comp akan hang apabila nk start.

hurm...
tu la yg jadi kat aku..
walaupun dah bnyk kelas ngn en.zaha..+ general knowledge bhawa, jgn install antivirus lebih pada 1 dlm 1 pc(dsarankan) dan yg tak compatible antara 1 sama lain..
tapi, dsebabkan darah muda yg ingin mencuba...
aku wat jugak.
dan hasilnya..
no laptop these week.
setel.
jadi...laptop sue lah mangsanya...
huhu
sori sue!!!!!!!
mgadap laptop is addictive~!

jadi..aku dah tak taw nk wat pa..
suma assgmnt kena guna laptop...
Programming, HCI, Graphic, TITAS!!! cm na nk siapkan assgmnt nh!! dah la suma kena submit lepas CNY...................!
aduh..hidup tnpa laptop....aku akan jaga ngn baik lepas nh!!!
huhuhu..
wawawawawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~
AJA!!! BALIK AR CEPAT!!!! BANTUAN ANDA DPERLUKAN SEGERA!!!

No comments: