Sunday, January 18, 2009

A walk of Perdana's Superzzz~

"kepada sesiapa yg menyertai acara marathon, sila hadir ke u4 untuk pndaftaran pada pkul 5 ptg. sesiapa yg masih berminat sila hadir jugak"


berkumandang dekat PA system KP..
cm marah ja suara dye..lantang!
kecut gue. trun la koi 5..daftar. streching. lari...
pompuan lari dulu..dlepaskan oleh che mat..Pengetua KP..



ni lah che mat. cm muka bapak Bell.

ini muka sebelum berlari...posing sakan....! hahahaha



dr kiri-anis+sue



ats-sue
kiri-syaza, aku(ainun), pae, feh
depan-fadh



sama ja..cuma yg tdung kaler itam tu hajar(rumateku)


haha..tgh stretching la konon..

ya..km tgh stretching!

ok..
dah habis streching....masa untuk LARI!!!
km lalu u7-azah-ktc bahagian bawah, lalu dewan dye-pusing- masuk KTC bahagian atas-s40
-KP!

yg laki pon dah potong pompuan..hehe



husin! dpt jugak dye pakai jersi nh!!
tahniah husin!!!


sub zero 00..jersi hoki SUKAM tuh!
nostalgia~~~

road to victory!!
nh route marathon area KTC


zaireel + kawannya, jaga check point kat KTC ats


kawannya + suri jaga checkpoint KTC bawah (yg ada dewan KTC tu)


mcm na da gamba Wong Fung Ring?
aku jalan ngn dye sepnjang marathon tu..hehe
mula2 lari la..dah lama2 jalan..


cm na kan nk tgkap gamba kalu lari..?
hehehe...kalu kamera high speed + anti blur+penstabil..boleh la..
gamba nset NK 6600 milik hajar si rumate ja.


ok....
dah lari...
yg nh sesudah lari~~~~

boleh pose lg walaupun penat..


muka penat @ cm tgh photo shot..??????


kat garisan penamat
bajet muka penat..huhu

mereka yg benar2 penat berlari~~




ok..tamat dlm koi 6.20ptg..tgu apa lg kn?? g beli mknn la!!
WERE COMING PAK JAMIL!!!kengkawan, serbUUU!!

beli burger ja..aja + sue = burger ayam,
aku=ayam special

kiri-zai, nik, ejat
mereka yg x join sbb..hurm...
undefined.lupa nk tnya.
tp, alasan mereka sgt kukuh.aku pasti!

aku-dlm cermin, aja -dluar cermin


ok..dats ol folks! report on MARATHON SUPER 'o9..
bnyak pix pada ckp2..kan? let the pix speak for itself, rite?
last but not least, below is author(me) n sue...hehe...


aku yg biru..sue yg hitam..hehe
kaler tudung laaaa!!

9 comments:

n@iem88 said...

huhu...
lari kat ktc kerw

~ainun~ said...

naim: a'a round ktc ngn kp ja.

n@iem88 said...

owh...cos letrik power dahhhh

itisrajah said...

hoho.
nokia 6600 mmg xpower.
tp aura memancar beb!
tinggi!
lebih tinggi.
aha.!

mimito marcello said...

da day of snapping pic yer ainun...
hehe...
best la tngk gmbo korg nie...
mcm enjoy jer p marathon tue...
huhu...

Anonymous said...

aja: ok la..asalkan dapat tgkap gamba..
mimi: haha..aku tak lari..snap pic saja rejanya..

Anonymous said...

hehe... mmg famous muka ak kt blog hang...
tp mmg bez lari.. ^^

Anonymous said...

sue: mesti..muka "korea+sabah" susah cr!

Bawang Ketupat said...

weeeehhh!nih lari pasai apa ek?aku pon lupe asal aku tak lari sama..ngeh2..seyes lupe kejadian dulu2 kala..