Saturday, January 9, 2010

Tiba-tiba langkahku Terhenti..

Adakah seseorang tu melihat rupa?

Memang sesetengah cakap cantik luaran tu sekadar luaran.

"aku tak tgk cantik luaran, tgk hati budi dia..cantik dalaman"

Namun, itulah yang terjadi.
Orang masih judge a book by its cover.
Korang akan tgk mamat hensem ke @ yg muka yg tak bapa nk smart?
cuba pikir balik...

Dan akan wujud perasaan rendah diri pada seseorang yang tak cantik..
Rendah diri..rasa kerdil..tak sepadan..

"aku tak sepadan dengannya..
dia smart, bergaya, hensem..
sapa lah aku nh..aku dah la style mcm ahjumma~ "
*haha..ahjumma=makcik dlm korea, pengaruh korea ar nh~..haha*

anyway, saja nk taip benda nih..
aku just terfikir,
since inilah yang terjadi.
Benarkah kita melihat hatinya ..
@ mukanya yang cantik or hensem?
apa jadi kalu asalnya, yang cantik dan hensem tu awal2 lagi
tak dak rupa..
adakah kita akan melihat dia?

p/s: nk gi hiking esk.means lagi 4 jam dari aku menaip nh..
yok tidurRR~!

4 comments:

kurungmelayu said...

urm...
mnde tuh..
mmg realiti..
sapa yg tak suke cntek..
ko nk bli brg pon msti crik yg cantek2 belake kn...

~ainun~ said...

ya ejat..tapi ramai yg tgk cantik luaran..directly..
ada tak yg tgk cantik dalaman dulu b4 luaran?

kurungmelayu said...

aku rse r kan..
kalo nk jmpe org gitu..
kat DQ(darul quran)..
senang kate org alim r..
bese ny dorg akan cr org keluaran DQ gak..
kalo ko dpt org dr situ mmg terjamin r idop ko..

~ainun~ said...

moga2 kau jumpa DQ dulu..amin~!