Sunday, October 31, 2010

Aku Perlukan Ketenangan Hati, Jiwa dan Raga....

Asalamualaikum..
sejak habisnya kelas...
presentation...
project..
(kecuali TP3.)
aku dah semakin leka.. terasa semakin jauh dariNya..
tambah-tambah tengah .........................................( pepaham jela.)

sekarang, aku tengah berusaha untuk adjust balik waktu tidur aku..
Alhamdulillah... dah ok.
amin..berhasil jugak..

Namun, sekarang...dah makin lari..
itu tanda awal..
kerja sekolah pun dah tak pegang.
exam dah la lagi seminggu sahaja.. exam yang tiada gap.
8hb-TCS
9hb-SAD
10hb-XXXXX, 11hb-XXX2, 13Hb.. ntah..ak tak ingat..
( ha! ini pun salah satu tanda yang aku semakin leka.. jadual exam pun tak amik taw..)
Astagfirullahalazim...~!!!

Hurm.
bila dah suma tak amik tahu..
banyak lah sifat-sifat munafik yang timbul..
selalu mungkir janji...berbohong...
Ya Allah...

Rasa bersalah tu menebal.
menyebabkan aku mahu mencoret.
Minta Maaf Dayah and Hajar.
Dayah, i Miss da barli....

Hajar, jom lah wat TP3...minta maaf..
aku soklan pun baru baca tadi...
TP3- satu-satunya project yang belum submit.
Present 5hb ni.


"Ya Allah, aku berlindung dariMu dari ilmu yang tak bermanfaat..
hati yang tak pernah khusyuk....
nafsu yang tak pernah puas............
dan doa yang tak pernah Engkau dengar...
kau jauhkan lah aku dari sifat lalai dan leka...
tetapkan lah hati ku dalam mencari keredaan-MU...
sesungguhnya hanya Engkau aku memohon bantuan dan kekuatan....."
Amin ya Rabbal Alamin.........


p/s: nak telefon mak. I need my drug.......
my mom.





3 comments:

luckygirl said...

jom kite study ainun...
jgn asyik berangan je...
n jgn tdo je....

^^Cik HAziE^^ said...

study jgn xstdy....
Go Ann go!!!chayokkk!!!!
wish u gud luck...^-^

~ainun~ said...

hehe..sankyu both of u~!