Monday, October 4, 2010

words left unspoken..

seperti biasa..postmortem saya akan ckp sikit ja padahal banyak benda yang saya harap dapat diperbaiki.. sebab tak terfikir masa itu..
dan better pada postmortem 44 la sebab saya ckp banyak skit...

so, here goes..
1) -first impression always the most important-
agak terkilan dengan bendahari n unit cnderahati sebab masa malam 1 malaysia, bayaran lewat sedangkan dah pesan awal2 kena ada ngn saya masa event berlaku, namun, dia tiada. sama juga yang sijil penyertaan.
** inilah kali pertama saya berkerja dengan mereka dan saya sudah ada mind set bahawa mereka akan sediakan dan berada di tempat kejadian seperti yang dipesan..namun, tiada. Saya dah terkecil hati waktu itu sebab banyak deal dengan orang luar. nasib baik tiada yang balik lagi.
**hari2 seterusnya, saya macam serik juga, sebab ada event lain yang memerlukan bayaran dan sijil.
**kemudian, senamrobik juga berlaku perkara yang sama.. namun, saya telan sahaja dan tidak amik pusing hal ini kerana dah pernah berlaku..nasib baiklah instructor senamrobik itu seorang yang amat memahami..
##saya terfikir juga knapa hal ini berlaku dan baru saya faham.. mereka sibuk dan ada hal lain yang perlu diselesaikan, mereka perlu selesaikan hal lebih penting...kekangan2 lain juga ada..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2) bahagian yang senamrobik dan badan beruniform..
** saya akui yang pertunjukkan ini banyak cacat celanya dari pihak saya..dan kekangannya sama..timing.
pacaragam- final exam pada waktu persembahan.
" mereka ada tangggungjawab terhadap study mereka, ibubapa dah complain ttg mereka aktif sewaktu exam..awak pahamkan apa yang saya cuba sampaikan..?" kata salah seorang pengetua sekolah ..
begitu juga ninja, instructornya sudah nego dengan ibubapa anak2 buah ninjanya, namun, akhirnya tidak berhasil.
yang salah sorang SMD telefon dan "berbahas" dengan saya mengenai timing tersebut..sehingga saya pass telefon pada adib untuk sambung berbahas..
##kesimpulannya, sila consider timing semua pihak tambahan pula apabila mahu dari pihak luar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bab kena marah2 dan tegur secara tidak berhemah dari pihak luar dan dalam yang dapat dapat tu, saya telan sahajalah sebab dah imun dan saya anggap itu mmg dari kesalahan saya sendiri.
cuma saya harap, tegurlah kena dengan caranya, agar pihak satu lagi tu dapat ambil pengajaran tanpa sakit hati balik.kita sama2 penat, kita sama2 stress dengan kerja..apa yang kau rasa, aku rasa jugak..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
apapon, saya dah dapat lagi satu pengalaman berpesta konvo..
banding dengan konvo 44, ia berbeza pengalaman nya dari segi tertentu..
minta maaf sangat2 atas kesilapan yang saya lakukan..
saya harap dapat belajar dan amik ikhtibar dari kesalahan tersebut..
dan terima kasih atas segala kerjasama yang dberikan..
saya dapat belai ular, kawan2 baru, eratkan lagi dengan yang lama...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
p/s: selagi tak luah ni, selagi tu la duk pikir...mmg tak ble tido nyenyak..
asyik guling2 je atas katil tu..

p/s/s:lega skit...mata pun dah ngatuk ni....

3 comments:

cekelat pekat said...

ainun x tido nyenyak????
hehe...sweet nye...ainun,maaf..sy sedang tersenyum sorg2...haha

Anonymous said...

t's such a tickety-boo site. fanciful, acutely intriguing!!!

-------

[url=http://oponymozgowe.pl]Opony[/url]
[url=http://pozycjonowanie.lagata.pl]Pozycjonowanie[/url]

[url=http://www.coollink.pl/zdrowie,i,uroda/opony,s,8272/]opony[/url]

~ainun~ said...

knpa nik?