Friday, October 29, 2010

.;;KAWAN, sweet lah~!;;.

Saya ada banyak kawan di UTM..
semuanya sweet-sweet and very kind and gentle..
(sapa yang terasa, silakan~ =) hehehe)

2 of them is these one~


maaplah, gambar malam..
huhu..
nak tahu betapa sweet?
hurm...
ejat dan hajar (merujuk gambar di atas) baru balik dari azah( rasanya) kemudian berhenti kat dataran u4 ( kini dataran 1 Malaysia) kerana, nampak aku kat situ dan nak bg air laici yang sejuk.(sweet tak?, terima kasih la hajar, memang ubat untuk tekak aku yang sedia sakit ni.. =) terus berubah pitching suara lepas minum tu~)
lepas itu, yatie yang juga berada di tempat kejadian, nak ke k9, beli air...
terus ejat bagi pinjam moto dia kat yatie~!huhuhu.. ( sweet tak???)
bukan sahaja on da spot bagi , malah, telah meminjam duit sebab memang yati tak bawak duit~!
(sweet tak?)
dan mereka bagi moto di dataran u4 tersebut dan lalu berjalan kaki untuk ke blok..
( sweet tak???)
hurm.
ejat and hajar.. you guys are too sweet~!

anyway, this post is tribute to them.
( bukan sebab hajar paksa untuk diupload masuk dalam blog, bukan~ takkan lah~~~~)
(haish, tak mungkin lah~~~~~ takkan~~~~~~ =P)


p/s: kawan adalah seterusnya selepas keluarga.bagi aku. betapa dekatnya mereka.
Setakat ini, Alhamdulillah...
aku jumpa kawan yang baik-baik,
yang sama-sama membimbing dan sama-sama tak kisah berkongsi suka dan duka.
Sangat-sangat bersyukur sebab ada kawan-kawan macam ni.
Thank You, Allah.
A friend in need is a friend indeed.
I need them.

2 comments:

itisrajah said...

ainun, SWEET nye kau!
hehehe.
thank you thank you.
=)

kurungmelayu said...

aku da segan da nih..
tak cm besa lak muke aku kn..
haha..
pe2 pn ko mmg sweeeeeeeet cm air laici aja tuh..