Friday, October 15, 2010

entry macam-macam~ =)

asalamualaikum~
lama tak mengemas kini blog. hehe
hurm. macam-macam dah jadi sepanjang tak mengemas kini nie.
macam..sangat macam..
sekarang, masa tengah taip bait-bait ni, diteman oleh alunan lagu aiman-Cinta Terakhir, deruan kipas bilik anak cik hamka yang tengah pening macam na nak pujuk orang yang sudah berkecil hati..

hurm..bagi aku..kita kena lah tahu punca kenapa dia berkecil hati..jika munasabah, kita minta maaf la..jika tak munasabah, sama-sama cari penyelesaian dan cakap lah dengan dia yang..
"saya tak suka tengok awak selalu kecil hati.. tak sweet~.... "=)
hehehehe
[sudah tukar lagu.. alunan I still believe pula]

anyway, i just finished submitted my full draft of PSM 1 to Dr Dayang and Sir Hishamuddin.
Its finally over. week of being love drunk with my Sukma..
Sukma, you will never be forget, I'll see you next sem, ok? Starting to miss u even now.. =)
hehehehehe...
[Panglima Sukma Mahawangsa- PSM, i called Sukma.. full of love isn't it? hahaha]

ini yang aku sempat cipta untuk Sukma..hehe

Pesta Konvo 45 pun dah berlalu sudah. Banyak pengalaman baru yang dikecapi.
Banyak, sangat banyak. Bertambah lagi kenalan-kenalan di UTM ni. Tahniah kepada kawan-kawan lain. perit jerih mengharungi Pesta Konvo dalam waktu kuliah memang terasa.
"Angkat tangan kanan, golek-golek..letak bahu kiri, cakap, Tahniah~" =) .apa yang papa Man suka cakap.. hehe ( Papa Man??? mati kalu Man baca ni..huhu)


ini gambar yang ada mukaku..hehe.. jap2 aku kasi banyak-banyak gambar lagi..


ini masa nak berkonvoi..Eriyka on it! =)



konvoi pakai lori??? no hal lah~~~

ular ni, tiap-tiap hari kubelai..hehe..sebab kena jaga mini zoo tu..
boleh tahan lah~~~
ada gamabr yang aku amik dengan iexora..nanti aku upload..

dan acara paling grand~! AUTOSHOW!


masa ini Sukmaku amatlah diabaikan~huhu..sori sayang~
lepas habis ja konvo, mulalah mingguku menjadi zombie....mengarang nukilan buat Sukma..
dan berjaya dihantar dengan penuh bangga pada 14-10-2010.Lewat sehari. hehe
Dr Hishamuddin rilek je. sayang dye jugak boleh?
sarangeyo~!
hahaha..jgn dye baca blog aku sudah!



seterusnya.urm.
ada benda lain jadi. cerita hati.tapi aku tanak crita kat public. Hal ini suma percaturan-Nya.
aku harap semua yang terjadi ada hikmahnya. Walaupun apapun yang terjadi..pasti, pasti ada.


p/s: waktu tengah kemaruk bercinta dengan Sukma, aku ada demam panas sikit.. yang aku dapati bila demam adalah, ayam goreng McD terasa seperti ubat gigi..payau dan air ribena macam terlebih klorin...
just my taste sense become like that..
pernah masa demam kat hostel dulu.. ayam KFC macam rasa ayam yang tiada perisa...huhu

p/s/s: Anoo kemalangan baru-baru ni..semalam. menaiki Eriyka.. bonceng bersama Beba..
sejurus selepas xcident tu, terus dibawa ke PK.. diberi ubat antibiotik, pain killer...
dorang cedera ringan saja..sehinggalah di xray pagi tadi..kedua-duanya bahu patah...
Innalillah...
beba mukanya bengkak teruk...
moga2 cepatlah mereka sembuh..final lagi 3 minggu..
cepatlah baik, kawan-kawan..hate to see you in pain..




No comments: