Monday, April 27, 2009

BILA BANGUN PAGI...

Ejat datang ketuk pintu bilik..
dia buka daun pintu..

and the story goes like...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ejat: nak pesan tak..?

aku:nak ikot..nak ikot..(atas katil sambil cari handset, tengok jam, 8 am)

Ejat:nak turun dah nie..

aku: dengan sape?

Ejat:Miza..cepat..nak pesan ape..?

aku:hurm..nasi lemak separuh..

Ejat: lagi separuh..?

aku:karipap ubi 3..nak nes ais gak..tak..tak..nes suam..

Ejat:hajar?

hajar:**aku lupa ayat hajar yang pasti, dye pesan nasi lemak gak.

lepas Ejat turun, aku bangun, mandi...
lepas mandi..
pergi bilik sue..ketuk perlahan-lahan..sue dah warning dah, kalau pagi-pagi, bising-bising, dia takkan buka, macam aku buat semalam.
sue baru bangun, pae baru nak tidur..stay up..dye ada paper isnin..
Ajak sue turun walaupun dah pesan dekat Ejat td..
Saja nak teman..sue tak makan lagi.boleh beli cendawan goreng skali...
Then, breakfast lah kami...nasi lemak je..tak ada karipap, hajar x makan sebab nasi lemak habis dah. Yang aku punya adalah yang terakhir..
Lepas itu, sambung study dalam pukul 10++..Database..
hurm..
Class , inheritance and aggre pon tak habis lg..


p/s: suka cahaya matahari pagi.
suka tidur dalam cahaya matahari pagi. suka.
kalu dah bangun, suka pejam mata dalam matahari pagi.
suka matahari pagi.
suka.

5 comments:

the_m said...

tyme2 finaley week ni la enon bgun awal pagi.
pmbaharuan yeah.
tahniah2.
tp...
jog ptg maseh d katil.
itu memang pasty.
lalalala~
[hanya blaku jujur]

sue said...

haha.. bgn pagi mmg best.. next sem pn hrp camtu ^^

~ainun~ said...

miza: ala..jog petang bukan matahari pagi..huhu..cm takde kaitan je..anis tak jog ptg jugak~~~
ala, bgn pagi sbb dah tak tdo..huhu..waktu kelas, mna boleh tak tdo..
tima kasih atas tahniah anda! (^_^)

sue:next sem..huhu..tgk la dulu~

green said...

suke pagi..
ak jua..

Dzailin Dzulkaflie said...

ade sesuatu utk anda d blog sy..