Friday, April 3, 2009

New Enviroment~

Semua budak-budak SCJ perempuan dapat kekal di KP a k a Kolej Perdana, UTM, untuk sem depan
2nd Year..
masing-masing kena pilih roomate sendiri...

Jadi..
M aka Miza...
Mencadangkan perubahan angin..
New Enviroment..
Kami tukar roomate..
Saya dengan Miza,
Hajar dengan Dayah,,
Dimana ...
Sem ini..
Dayah 1 bilik dengan Miza..
Saya satu bilik dengan Hajar..



Kita tengok dan lihat bagaimana jadinya..
Serap segala nilai positif!
......................................................................................................................

4 comments:

itisrajah said...

ngahahaha.
aku harap aku dapat kurangkan tidur yang selama ini agak berlebihan.

pa'e... said...

smoge itu mnjadi kenyataan la ye itisrajah..agagaggagaga..

~ainun~ said...

sengal 2-2 nya..!
hahhaha

adakah aku faktor aja tdo lebih??

aming said...

lol..
m shadow bkn ske maen gusti ke?
hahahahah