Friday, August 21, 2009

ENTRI BLIK SENDIRI..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sebelum saya mulakan bicara..saya ingin ucapkan
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK KEPADA SEMUA KALIAN..
agar Ramadhan kali ini kita bersama-sama mencari lebih banyak keberkatan
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

disebabkan sangat boring..
dan mizah sudah pulang ke pangkuan keluarganya yg tercinta...
dan hari ini tiada kelas..
maka...
terdetik untuk buat satu post..
tentang~
BILIK SAYA!
hehe..
bilik saya terletak di U5, kolej Perdana..
num bilik? hurm..hint: suma berkaitan dengan LIMA..hahaha..sengal aku!
lu pikir la seniri..!
ok la..
kita start tour bilik na..
mula2 nh, meja stdy miza..
dia balik..jadi, cm kosong skit..


speaker itu masih ada~
tgh bhagian kanan gambar..kat kotak jacob...*zzzooom~*
tadaa~

ada dinosour!!!!hehe..ngn patong ronaldo..blakang tu patong lampard..
mxs bg masa g MCC..sbb dia topup..

meja stdy mizah ble tgk luar..sbb tepi tingkap..

ble nmpak u4 dari tingkap bilik..


nh plak suasana senja tadi..senja Ramadhan~

next is meja saya..
bnyak barang gak la..
berbanding mizah..

yg lapik meja tu...poster MCC..mcm na saya dapat??
hehe..hanya sesetengah orang saja yg tahu~

nh spot yg saya suka tgh bila dah lost idea...
someting given, a present and a wish.
ada lagi yg saya suka tgk...

zatie kecik...ada lagi tak?
hurm...
sejak KP kena renovate, ada benda baru dalam bilik nh..
a whiteboard!
yup!
papan putih yg telah menyebabkan kanak2 yang tinggal di sini
terpaksa keluarkan dwit untuk beli whiteboard marker.
as for me, tak yah la sebab dah memang ada..
dan..inilah whiteboard saya..

kita zoom skit~~
hurm...kawan2 saya sedang mempamerkan bakat masing2...
saya pasrah saja..
tak sampai hati nk padam...
huhu~
biar je la..
ni whiteboard mizah...dia seorang yag penuh dengan nilai moral~lalalala~
hehehehe..

asalnya, masa tgh boring2 nh, nk wat post pasai whiteboard nh ja..
sbb, kreatif sangat..
namun, dah alang2..wat pasai bilik terusla..
hehe..

ok..last part of the tour..
is ..
the bed.
yup.
yang melenakan tidurku~


disinilah Ejo bersemadi bersama Mat Don..yang kaler oren kekuningan tu
[betul ke aku eja nama Mat Don tu, mizah?]
dayah bagi Mat Don tu..
ejo plak, zatie kecik dengan tiqah bagi sempena hari jadi.

nampak tak comforter miza?
haaaa..itulah yang melentokkan lagi tidur saya~
+ Ejo, of course.


ok la..dah tgk suma an..
time to go!

kelibat selipar ketika ramai yang bertandang untuk melepak2..


p/s: sedikt sedutan ketika memakai mask. di Persada..PC FAIR..
kena jaga kesihatan..H1N1 nh~

accy dan saya

eza dan saya..haha..cool~~


10 comments:

the_m said...

enon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*~syaza~* said...

hahaha....ainun...
xde keja ka??
wat tour pasal bilek ang...hahaha...
yg ak dok plek 2,kemas semacam jek bilek 2...hehehe...

~ainun~ said...

miza: kenapa?
syaza: mmg kemas mcm nh laaa~selalu!
aku kemas la dh tak dek menda nk wat..

sue said...

betui ke slalu??
hahaha..

aming said...

yg ak pelik katil tu blh gabung ke?
laen mcm je..hahha

pa'e... said...

ermm..sgt kms blek kmu...(saksi keadaan blek enon n miza sblm n slps sesi fotografi )..ahahahha..

pa'e... said...
This comment has been removed by the author.
~ainun~ said...

amin: haha..untuk memberi ruang untuk lepak2..jadi katil tu digabungkan laaa~

pae:selepas dan selamanya~lalalala~

kurungmelayu said...

cm xcaye j tgk katil tu kmas gitu..

~ainun~ said...

mmg kemas laaaa~!