Saturday, August 15, 2009

PERTAMBAHAN AHLI BARU!!!!

Dengan rasminya...
Saya memperkenalkan ahli baru dalam keluarga gadget saya!!
TADAAAA~~~~


fresh , just this evening bought it! br nk kuarkan dr kotak

Kat PC Fair Persada..
atas jasa baik Zahin dan usaha Miza + Eza,
maka, jejak lah kaki saya di Persada dengan tujuan yg telah lama sy simpan!
hehe
nk printer laaaa..~!
suma dah lengkap dlm tu..
ink
user manual
cd installer
warranty 3 years
copy
print
scan
harga???
tak sampai 200 la..huhu
CANON PIXMA MP145
cartridge 40..huruf pa tah..lupa..L40 kot..



mulalah setup kan dia,,,
masukkan ink..
install cd installer dye..

lastly..




dah siap!!!
connected to laptop dah~!



dapat free gifts!
tumbler canon,
ngn towel kecik!=) suka!


hurm..tapi..
kotak besar nh..



semak deh..
ok2..nanti kemas
nk g pesta konvo!
mlm nh perasmian dye!
chaw!

p/s: hehehe..suke!! dah ada printer! SUE, meh la print segala bnda alah kat aku!!!!!!
meh! meh!jgn risau...aku dah rasmi...~


cuba teka apa yg aku printkan kat kertas nh????

18 comments:

the_m said...

knape ko xprint,
rum8 aku sunggoh chumel
umpama bulan di malam ari..
pelangi d kala mndong..
matahari terbit d pgi ari..

AccY said...

jwb tag!

sue said...

hehe.. thanks, ainun!! kompom ak dtg print tpt kau pasni.. hee..
ak byr la..

Dzailin Dzulkaflie said...

sila jwb tag anda d blog sy..
time ksh..
=)

Sakinah said...

nak satu MP145!!!^.^

chot yang glamour said...

awt hg xbuh ink yang tambahan tuh...lagi jimat dan murahhhh leh wt meniaga

~ainun~ said...

Miza_da_Rumate: perlu ke???BULAN??
PELANGI????wah2..

acy: tag?pas hbis network~

sue: baik lah!tak bayar pon tak pa..

dzai:tag?pas hbis network~

sakin: nak?hehe..g la beli~

chot yg tak bpa nk glam: mcm na tuh?

pa'e... said...

errmmm..npe sy x nmpk b r pon b'ari2 sy kat blek kmu???..kmane mate sy???.hmmm...????...

Dzailin Dzulkaflie said...

sila jwb tag anda d blog sy
time ksh
=)

cekelat pekat said...

waaa....canon!!!

~ainun~ said...

pa'e:cm na la awak tak leh nmpk!!!????

nik: ya ya..caNON~

zai:baikkk!!~

^^cot^^ said...

la p ja kdai kmputer,ada eh yg ink tank kat luar tu...memeber aku pkai st sem pon xabeh ink dia...

~ainun~ said...

big brother cot: ha..aku pernah nmpk kat bilik membe aku, ink dia hat kat luaq punya...
urm, nti aku try..trimas!

to pemilik keta kancil y xpower n juniornya sjak tadika said...

bila hngpa nk bwk aku jln kt UTM lg eh???

~ainun~ said...

kamu di atas: pemilik kancil? cot
juniornya, aku kah?
aku tak dak keta la bai~
mintak chot ar bawak~hehe
meh ar trun UTM, kita bukak posa skali~hehe

to pemilik keta kancil y xpower n juniornya sjak tadika said...

kamu mesti x th siapa aku kn

clue : da pnah msuk utm tgh2 mlm pkul 2pg
haha

~ainun~ said...

blah ar sumi! aku tahu siapa anda!

sChuMee said...

asl nama aku lak dikaitkn nih....