Monday, August 10, 2009

SAYA AKAN SANGAT SAYANG JAM BARU SAYA!


TADAAAA~~~!!! (^_^)
hehe..suka!




tanggal 07-08-09..saya kuar ngn sue, pae dan ejat..
saja nk ronggeng setelah seharian takdak kelas..
huhu..
nak beli jam tgn..sgt nak beli..
hari tu kuar kat Sutera mall dan JJ Bukit Indah,, tak jumpa yg berkenan di hati..tu yang tak beli tu..
*sebenarnya, saya tak tekan dwit secukupnya nk beli, sbb tu tak beli..huhu*


tapi, takpe..
saya dah jumpa yang ini..
jenama smash..

cukup features yg saya suka..
#bukan digital
#bukan besi
# glow in the dark
#tak masuk air sehingga 100m
#ada guarantee 5 tahun bateri, 1 tahun engine
#WARNA MERAH!!~~lalalala~

harga?
hurm..
anggaplah ini adalah pelaburan jangka panjang, jadi berbaloi la jugak harganya..

saya akan jaga kamu sebaik mungkin!
saya janji!
jgnlah kamu menghilangkan diri ya..

p/s: dah lama tak pakai jam..rasa lain kat pergelangan tangan. sedikit tak selesa, tapi akan cuba di selesakan..
jam dulu pon kaler merah, tapi ada element flora..tapi rosak angkara fiberglass + air..huhu
saya tak salahkan sesiapa kecuali diri saya..

4 comments:

Weieyka Eyka said...

sgt jeless ngn jam kamoooo!!
akoo juga mo satuuuuuu~

~ainun~ said...

hehehe..
saba la syg~
nati la awak dapat jugak..
dengan MEMBELI SENDIRI~~~

Anonymous said...

nk tny jam tu bpa henggit r?

Anonymous said...

rm21+.00