Tuesday, August 25, 2009

PERASAAN MEMUNTAHKAN.

mula-mula..pening ja..pagi tu la..
pening bahagian rongga mata ngn tepi kepala..

pastu, rasa sesuatu ditekak, macam ada makanan tersekat dalam esofagus..
Mual mula membuak2.
peningnya, tak terkira la, nk gerakkan otot mata pon, perit.
nak bukak mata luas-luas, bertambah pening.

"ejat, tlg anta aku balik u5..aku tak tahan ar"
masa kelas data struct.

sampai kat bilik,
mual masih ada.kemuncak.

gegas ke toilet..
air mata dah kuar secara otomatik..
otot perut tertarik-tarik, terenjat-renjat dengan esofagus lancar menaikkan semula kandungan perut.
bau.
perit.
air mata dah kaburi apa yang keluar tu.
air hidung pun keluar secara otomatik.
"gwa tak tahan........"

selesai.
kumur-kumur..basahkan muka tahap lencun..
mulut agak gigil.
mata sedikit merah.

lalu, saya tertidur...dalam keadaan masih berpuasa. MySpace
tak larat..
[kalau muntah secara tidak sengaja, puasa masih on...jika tidak berupaya, berbukalah]

p/s: lama sudah tak muntah, tak biasa dengan perasaan muntah...
gara-gara silap mkn ka? saya sahur semalam...
test SADAM terpaksa saya minta pengecualian...sudah stdy sampai chap 4.. MySpace

4 comments:

Cahaya Mataku said...

ermmm..truk jugak yer..erm skang dah ok?

~ainun~ said...

ok..huhu..terlepas test tu ar, mcm down skit..

Sakinah said...

cian dier....

~ainun~ said...

sakin:hurm..tu ar..