Friday, August 14, 2009

SUDAH HABIS~~!

QUIZ Simulation dah hbis...saya hantar kertas kosong sbb CHI square TEST( disebut khai square test), saya tak sempat baca..
Lectrer tu tgk paper saya kosong, dye ckp..
" awak nh tak belajar nh"
"kalau tak paham, kenapa tak jumpa saya?"
dia ckp macam tu masa quiz tadi..
Ntah kenapa, saya rasa sedih dan sgt bertambah berkobar2 untuk submit kertas soklan yang tidak berjawapan tu..

ok la..tamat crita tu.

malam pulak...ada test Data Structure..ok ja..sempat baca..
tapi ntah la..bnyak hentam..
soklan bnyak tracing..tambah2 part MergeSort..mmg juling mata tgk..
last2..hentam ja..
Maafkan saya Puan Dayang..mungkin saya perlu belajar dengan lebih tekun..


p/s: bilik saya dah boleh lawan speaker PEsta Konvo..sbb M da Rumate dah keluarkan Speaker dari peti besinya..hehe

5 comments:

green said...

juz chill~

step by step fella~

cekelat pekat said...

non!!!kita sma....ak pn hntr krts kosong ja yg ada lukis2 kambing,rma2...
waaaaaaaaaaa..........

~ainun~ said...

dayah:hehe..baik!

nik:sama? hehe..apa la nik~sian kamu br tahu nk kuiz!

*~syaza~* said...

jgn cedey2 ainun...kite cube lagi ye...
same2 kite belajar rajin2...
ko wat pesta konvo sendrik la wey kat wing ko..haha..speaker dah ada dah...

~ainun~ said...

syaza: aku nk je bukak kuat2 gak speaker Miza tu..tapi, tkot org dtg sini tak g pesta konvo plak..susah nk melayan jap g..tak mng tgn..