Saturday, August 8, 2009

SEBENARNYA...

aku ada kagum dengan sorang kawan aku nh..
sepanjang hidup aku..
dialah orang yang paling positif..
kagum dengan cara dia lihat satu kehidupan..
kagum dengan cara dia mengecapi ilmu2 yang ada..
dia berusaha..
dia tahu apa yang terbaik bagi dia..
mungkin dia ambil jalan tu secara tidak sengaja..
tapi, mesti dia fikir dulu..kan?

dia tahu tegur orang dengan betul.
dia tak bias..bagi aku..
aku lihat dia seperti insan yang mempunyai semngat positif paling banyak dalam kebanyakan kawan aku..
aku lihat pencapaian dia..
dari semua segi..
there's a lot had achieved.
dia tak ikot kawan.
dia tahu mana yang penting.
Where the real priority is.
dah banyak dia kecapi dalam hidup.






aku cemburu.

hurm.

ilmu dia lebih banyak.
dia pandai merancang.
dia tak perlu kenderaan untuk melakukan semua tu.



sangat cemburu.



aku nak kecapi banyak ilmu jua.


nak sangat.


nak bnyak pengalaman jugak...



what this life has offered.



tamak kah aku?

p/s: aku takkan bagi tahu siapa dia. kecuali dia.
" aku kagumi kau".

2 comments:

the_m said...

aku pon kagum ngan kawan aku sorg tu.
tp maseng2 ade klebihan maseng2.
lu jgn mrendah dri.
u have ur own specialty.
ko xprasan.
org len prasan k.
so..
keep up the good work.
dun lost faith on urself.
chewah.

~ainun~ said...

my rumate: um, yela..tapi, aku pandang tinggi dye walaupun dye sama tinggi ngn aku..
huhu